Caravanstallingen: De Mooiste Stalling ter Wereld en nu ook voor Sloepvaren!!!

Aangeboden: De Mooiste Stalling ter Wereld en nu ook voor Sloepvaren!!! Prijs: € 24,00

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
-*-*-*-*-*-*-*-*
"Zo jij hebt een mooie stalling, het lijkt wel een
showroom!!!
" Wij hebben plaats, als u een andere
caravan of iets op wielen gekocht heeft, dan is die
vraag voor u een weet.

Het hele jaar droog en veilig stallen, genieten van
welverdiende rust voor uw caravan want zij is niet
zomaar iets!! In Halsteren bij Bergen op Zoom.

Is uw caravan bijvoorbeeld 2.00 breed en 5 meter lang,
dan betaalt u 240 euro per per jaar. Bredere caravans
mogen ook gestald worden, langer ook. Vijf x brengen en
halen? Doe ik niet moeilijk over!

Geen weken tevoren afspraken moeten maken, u belt en
spreekt het moment af van brengen of halen. Als ik ter
plaatse ben en u dat wilt, mijn snelste tijd is binnen 1
kwartier.
Toch mooi als je ineens bedenkt een weekend weg te
gaan!! Ik persoonlijk sta voor u klaar en nooit op
zondag.
Klik bovenaan rechts op de marktplaatspagina naar de
site, daarop staat de route, u bent uitgenodigd om te
komen kijken. Wel eerst afspreken op 0164-680488 of
06-55322941. Neem gerust uw caravan mee, dan staat zij
meteen veilig gestald.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
-*-*-*-*-*-*-*-*

"NIEUW: Huur een zeewaardige Arie Wiegmans Sloep met
schipper en fourage!!!"


Gezellig een dagje varen op de Hollandsche of Brabantse
wateren met vrienden en familie? Ik vaar zelf voor u dus
u heeft geen zorgen want u bent uw vrije tijd aan het
besteden en ik niet.
Neemt u contact op om de mogelijkheden te bespreken
(Piet van der Zande, 0164-680488 of 06-55322941)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
-*-*-*-*-*-*-*-
*
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Caravanstallingen