Caravanstallingen: Overdekte caravan- boot- en camperstalling

Aangeboden: Overdekte caravan- boot- en camperstalling Prijs: € 40,00

Ik heb weer (beperkt) ruimte in mijn caravanstalling voor uw caravan of boot.De carvanstalling is een voormalige veestalling. De caravan staat op een betonnen vloer. De ruimte is goed geventileerd (natuurlijke ventilatie). Ik kan caravans en boten plaatsen tot een lengte van 6,5 meter (foto 1) (totaallengte). Ik heb ook nog ruimte voor een camper. De camper kan het hele jaar door vrij in en uit rijden (foto 2). Het tarief is €60,- per strekkende meter. Voor het tarief rond ik de lengtes van de caravans, boten en campers af op halve meters.De stalling ligt in De Weere op 6 km van de A7. Bel me voor meer informatie.
Jack Berkhout 06 5314 9360
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Caravanstallingen